top of page

חתונה קטנה- צעד אחר צעד לאירוע המושלם

עודכן: 5 במרץ 2020

בפוסט הבא נביא לפניכם את הטרנד החדש בעולם החתונות- חתונות קטנות

מדריך מפורט עם יתרונות הקונספט ושאלות חשובות לשאול בדרך.

חתונות קטנות- אלו חתונות שנתפרו במיוחד למידות החתן והכלה, בניגוד לאירועים מהאייטיז, בשנים האחרונות זוגות נוטים יותר ויותר לחווית האירוע האינטימי עם רשימת המוזמנים שנרקמה לאירוע המיוחד, תפריט מהודק שיענה בדיוק על הרצונות של כולם ולוקיישן שיתאים לרוח של אותו אירוע.

רשמנו לכם כאן כמה סיבות טובות לקיום חתונה קטנה, למה זה כדאי ומה הדרך הכי טובה לעשות את זה, נעלה את זה בפניכם כשאלות, מוזמנים לבדוק את עצמכם:-)

מה הוייב שלכם?

וייב זה מושג כללי, כדי לעשות לכם סדר הכירו את המשולש הקדוש החדש: לוקיישן אורבני, ליין אפ מוזיקלי, תפריט אוכל, כול אלו יוצרים את האנרגיה של הערב.

תגדירו מה הוייב של האירוע שלכם, למשל: זה יהיה יותר סביב המסיבה או סביב האוכל? מהם שירי הפלייליסט שחשבתם עליהם? זו חתונה הפוכה או עם הגשה אישית לשולחן?

שאלות מהסוג הזה אולי נראות לכם שוליות כרגע, אבל הם אלו למעשה שיקבעו את האנרגיה באירוע שלכם ויעזרו לכם להבין ביחד- כזוג שאתם באותו ראש מבחינת אופי האירוע.

הדבר הכי חשוב הוא להבין את זה קודם.

האם אתם באותו הוייב לאירוע שלכם?

צילום: יוסי מויאל


כמה מהמוזמנים הן "דודות" וכמה חברים?

חתונה קטנה מאפשרת לנו להרכיב מערך מאוזן של אורחים שיתמכו בוייב של האירוע. לדוגמא, אם אתם מהזוגות הקרחניסטים, חולי מידברן- אז חשוב לשים לב (...וזה ודאי קורה באופן טבעי) ש-80% מהאורחים שלכם הם חברים (או משפחה שהיא כמו חברים).


אם אתם מבינים שהמסיבה שאתם מתכננים ממש לא תתאים לקהל המשפחתי שלכם שווה לחשוב על אירוע נפרד: טקס אלגנטי בבית כנסת או במלון בוטיק לצד אירוע מסיבה נפרד שיכול גם להתקיים בתאריך נפרד.

צילום: אור קפלן


איזה תפריט?

אחד מהדברים היותר חשובים באנרגיה של אירוע הוא אוכל עם אנרגיה גבוהה.

באירוע שמח תמיד כדאי ללכת על תפריט צבעוני ומגוון שכולל המון סלטים והגשה שמזמינה את האורח לאכול במידה ולהשאיר הרבה אנרגיה לריקודים.

איך אפשר "לשלוט" בזה? כבר מבחירת הכלים לאירוע.

ברור למדי שאם אתם בוחרים סט צלחות עם קוטר רחב אתם מזמינים את האורחים שלכם לשבת לצד שולחן, מנגד אם בוחרים סט צלחות קטן זה באופן ברור מזמין את האורחים להסתובב, לעשות refill ולהתמנגל יותר עם האורחים.

צילום: אור קפלן


איזה לוקיישן?

יש הרבה משמעות ללוקיישן בבחירת אירוע ובאירועים קטנים דווקא החשיבה מחוץ לקופסא היא זו שנותנת את ה-cick לאירוע שלכם. רוב המקומות בעיר הם גדולים ומציעים חווית אירוע עם הפקה רחבה יותר, אחד היתרונות של אירוע בתוך העיר הוא בקיום אירוע מחוץ לקופסא, לדוגמא: טקס מצומצם בלוקיישן אחד ומסיבה מגניבה במועדון הכי שווה בעיר.

בקרוב נספר לכם על שני קונספטים לחתונה קטנה בעיר שיעיפו לכם את הראש אז - stay tuned :-)


יש כמה מקומות שאנחנו מצאנו שהם עונים על הקטגוריה של "לוקיישן אורבני", כל אחד מהם עבור וייב אחר לגמרי.

לחתונות קטנות ואלגנטיות שווה להכיר את המקום היפהפה הזה ביפו, מבט חיצוני מהרחוב לא ירמוז לכם אפילו במקצת על הקסם שמתקיים מפלס אחד מעל למדרכת הרחוב.


צילום: אור קפלן


אם אתם חוגגים חתונה שהיא בוייב מסיבתי, אתם יכולים להקים קרנבל שלם בלוקיישן הזה, מה שמדליק במתחם הזה זה גודל החלל, החספוס שלו והאפשרויות המודולריות שלו, לגמרי שווה בדיקה!


אם יש לכם קהל חובב אומנות ואתם רוצים ערב מלא בהשראה שייקח את האורחים שלכם גבוה כבר מהכניסה אל המקום, אז כדאי לכם להכיר את המקום המהמם הזה שיושב בכיכר קדומים ביפו.

צילום: יוסי מויאל


ואם אתם לא מתחתנים בקיץ הקרוב, או לא מהסוג שמתחתן או שכבר התחתנתם, או כבר לא או... (טוב, הבנתם את הרעיון) ועשינו לכם חשק לחגוג משהו בשבוע הקרוב, אתם יכולים להפתיע את בן\בת הזוג שלכם במתנה מקורית ממש ולא יקרה בכלל (הרבה פחות מחתונה בכול אופן:-),


חג אהבה שמח,

שתהיו אהובים ואוהבים תמיד.



227 צפיות0 תגובות
bottom of page