top of page

איך מצליחים לטפח מודעות אקולוגית בעסק שהוא קייטרינג?

עודכן: 7 בינו׳ 2020

איך מצליחים לארח אירוע רבי משתתפים ועדיין להיות אקולוגיים ככול שניתן?

כשהעסק שלך הוא קייטרינג האתגר אפילו גדול יותר.

אירועים עם הרבה משתתפים, חיסכון בעלויות, חיסכון בזמן, אלו סיבות מפתות לבחור במה שזול וקל לתפעול.... אז איך אפשר בכול זאת לצמצם את הנזק הסביבתי כאשר אנחנו מארחים לאירוע?


הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה:)

1. באיזה כלים להתשמש באירוע?

השכרת כלים אמנם כרוכה בתוספת תשלום לאירוע, אבל מנגד היא בחירה סביבתית מועדפת וללא ספק יותר אסתטית ונעימה לאורחי האירוע. בנוסף, עלות של כלים חד פעמיים יפים ומעוצבים יעלו לכם לא מעט, שווה לבדוק אפשרויות השכרה לפני שממהרים לרכוש, לפעמים הפערים ממש קטנים.

חברה אחת שמשכירה כלים ונותנת שירות נהדר זו- סגנונות השכרת ציוד לאירועים, תוכלו למצוא כלים ייחודיים שיתאימו למנות התפריט, סטים של כלים יפהיפיים אשר ישדרגו את הגשת האוכל בצורה משמעותית.



2. איזה כלים חד פעמיים מומלצים לאירוע?

בכלים מתכלים, תוכלו למצוא הרבה דוגמאות שיתאימו לתפריט ההגשה שלכם. מעבר לכך שהם בחירה הרבה יותר יפה מכלי פלסטיק, הם מתכלים (!!) הרווחתם 2 ציפורים במכה.

היום תוכלו למצוא ממש בקלות הרבה מאוד סוגי כלים חד פעמיים מתכלים: חומרים כמו: עלי דקל, קנה סוכר, עלי אגוז ובמבוק והרשימה חלקית... תוכלו למצוא עוד הרבה כלים כאלו ב-green goods שמתמחים


3. אילו כלים כבר יש במקום האירוע?

היום, בכול חברת היי-טק יש מטבח עם אפשרויות אירוח. כאשר יש מדיח זמין ובכול מקרה נעשה שימוש יומיומי בכלים האלו אנו תמיד נעדיף לצמצם את הפגיעה בסביבה.

ככה כולם יוצאים מורווחים- חיסכון בעלויות ללקוח, לעסק והכי חשוב- לסביבה.

באירוע האחרון שלנו ב-wix זו היתה אחת המעצבות שהסבה את תשומת ליבנו כאשר העירה-

"למה מזלגות חד פעמי כשאפשר להשתמש במה שיש במטבח?"

באותו רגע החלפנו את כל סט ההגשה ואימצנו!

שמחנו לגלות עסק נוסף שעוסק באירוח ששם לנגד עיניו את הנושא האקולוגי,

שם העסק: ניבה בנטו מסעדה טבעונית ואקולגית בזכרון יעקב, המבוססת על הפאשן של היזמית שהיא ״פריקית״ של יפן ואקולוגיה. המסעדה מתמחה בעיקר באוכל יפני,ארוחות בוקר טבעוניות, וארוחות ״מצויירות״ הנתונות בקפסת במבוק (״בנטו״). לתמיכה בהד-סטארט של המסעדה שתקום, לחצו כאן.


ולסיכום...

אז נכון, אנחנו עדיין משתמשים בכפפות פלסטיק לבנות בהכנת האוכל וכשאנחנו אורזים אנחנו משתמשים בניילון נצמד, אבל אנחנו משתפרים כול פעם קצת... ומנסים בצעדים קטנים לשפר את המודעות שלנו לסביבה ככה שנהייה טובים יותר אליה ואל הסובבים אותנו.


יש לכם רעיונות נוספים לשדרוג המודעות האקולוגית באירוע?

מוזמנים להשאיר תגובה, אנחנו בהחלט נשמח לנסות אותה!


169 צפיות4 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page