top of page

מקומות יפים בפארק הירקון

עודכן: 18 בדצמ׳ 2019


איזה כיף שהקיץ פה ורגע לפני החום הגדול אנחנו רוצים להמליץ לכם על שלוש מקומות סודיים שאנחנו אוהבים במיוחד בפארק הירקון, מקומות שלא כולם מכירים, יעניקו לכם את התחושה שאתם מחוץ לעיר הגדולה וכל זה קרוב לבית.

אלו מקומות נהדרים לפתוח בקבוק יין במחיצת מישהו אהוב או אפילו לחגוג אירוע גדול ומשמעותי עם אנשים שאתם הכי אוהבים.



אי הפיראטים בפארק הירקון


בלב האגם הגדול (כן, זה שיוצאות ממנו סירות הפדלים) שוכן אי קטן, המכונה בפי כל "אי הפיראטים". כדי להגיע אליו תצטרכו להקיף את האגם, לעבור בגשר המוביל לאי ולטפס מעל השער הנעול. אנחנו מבטיחים שזה שווה את המאמץ

איך מגיעים ?

זה מה שרושמים ב- Waze: בחניון גני יהושע, שדרות רוקח, מול מרכז הירידים


יער "ראש ציפור"


היער נמצא בתחום פארק גני יהושע, בין תל אביב לרמת גן, ומשתרע על פני כ-500 דונם. שמו ניתן לו בשל המראה המתקבל ממבט אווירי על היער ועל הנחלים התוחמים אותו: ירקון ואיילון. "הריאה הירוקה" מאוכלסת בעצים רבים, ולמרות היותו חלק מפארק גני יהושע, אין ביער משטחי דשא, והתחושה של מי שמטייל בו היא של יער ירוק בלב העיר.

חברת גני יהושע ועיריית תל אביב הציבו במקום שולחנות פיקניק, ספסלי ישיבה ומתקני משחק מגוונים. במקום ישנה גבעה ירוקה, שנותרה מעפר הבנייה שמסביב. שממנה ישנה תצפית יפה על ערי גוש דן.

היער מוצל וישנם ברזיות מים לארוך השבילים

איך מגיעים?

זה מה שרושמים ב- Waze: יער "ראש ציפור". הכניסה אל מתחם היער אינה מותרת לכלי רכב, יש להחנות את המכונית בצמוד למדרכות


תל כודאדי

תל כודאדי, המכונה גם כתל א-שוני, נמצא בגדה הצפונית של הירקון במקום השפך של הנחל לים, סמוך לתחנת הכוח רידינג. בתל כודאדי שכנו בעבר, מאז תקופת המלכים בישראל, שתי מצודות. תפקידן של המצודות היה להגן על הכניסה לאפיק נחל הירקון מכיוון הים. כיום ניתן למצוא במקום תל המגיע לגובה של כ-8 מ', ושרידים של המצודות העתיקות.

עיריית תל-אביב ורשות העתיקות ביצעו בעבר עבודות שימור וריצפו את התל בדק עץ והניחו במקום ספסלים בהם ניתן לשבת וליהנות מהנוף של נמל תל-אביב התוסס

שעה מומלצת בשעות הערב והערביים

איך מגיעים?

זה מה שרושמים ב- Waze: תל כודאדי.


"כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים" - ד"ר סוס -


378 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page