top of page

אירוע שבועות- החג שמסמן לנו סוף של תקופה

אחרי תקופה ארוכה של הסתגרות בבית תחת איום של הכרנו מעולם סוף סוף מסתמנות הקלות משמעותיות באופק ובקצב מהיר, אין ספק שהדבר מאוד משמח אותנו.


במהלך התקופה הזו שבה לא חגגנו החלטנו להישאר בעשייה משמעותית. לקחנו את הידע והיכולות שלנו ונתנו מעצמנו היכן שהיה צריך (על הפעילות ההתנדבותית שלנו במהלך החודשיים האחרונים אפשר לקרוא כאן)


ועכשיו אפשר כבר להתחיל להגשים את החלומות שהיו לנו בזמן הזה שהסתגרנו בבית: לפגוש את כול האנשים שלא פגשנו הרבה זמן, לשבת סביב שולחן חגיגי, להתחדש ולשמוח!



התקופה הזו שבה נדרשנו להתנזר מהרבה מהנאות החיים ומאפשרות בסיסית של חופש לנוע, עשו לנו משהו וחידדו לנו ששמחות חוגגים בצורה אינטימית, איכותית וכזו ששמה לב לפרטים הקטנים.


כשיוצאים לרגע מהלופ המסחרר של המירוץ המשוגע שכולנו נמצאים בו וזוכים לשקט אמיתי- קורה איזה משהו בחושים שלנו שהופך לחד יותר, רגיש יותר ומדוייק יותר.

ואת התובנות האלו בדיוק אנחנו שמחים לקחת אתנו לאירועים הבאים שיפתחו את העונה.


בימים האחרונים אנחנו מקבלים מבול של טלפונים עם בקשות לאירועים פרטיים, חתונות שחיכו בסבלנות, אירועים שכבר סגרנו ונדחו לתאריך לא ידוע, ארוחות חג שבועות שמסתמנות כמו התכנסות מפצה על התקופה האחרונה, ובמיוחד בשביל זה הרכבנו עבורכם תפריט אטרקטיבי, קליל, כייפי מותאם לעונה, מותאם לדרישה של אירועי חוץ.

סוקרנתם?



בנוסף, יש לנו בנק של לוקיישנים- בחוץ ובפנים שיאפשרו לכם לחגוג בצורה בטוחה, מאושרת ועל פי הדרישות: גגות של מלונות בעיר, פארקים עם גישה נוחה, וגלריות פתוחות.


אנחנו גם מבינים שבאירועים מהזן החדש אפשר לוותר על השכרת מקום ולמצוא לוקיישן מהמם בחוץ, כזה שיחסוך לכם את הוצאת השכירות ועדיין ייתן לכם את המרחב שאתם צריכים כדי לחגוג אירוע.

זו ללא ספק העונה המושלמת לחגוג בחוץ- רגע לפני תחילת הקיץ.

אז אנחנו כאן בעיקר כדי להזכיר לכם שתקופה שמחה לפנינו, שיצאנו מחוזקים, שנשמור את התובנות שהיו לנו וניקח אותם אתנו, שמחים לשמוע אתכם שוב מעבר לטלפון, נרגשים לקראת פגישות התכנון אתכם לאירוע הבא,

פייר התגעגענו:-)


אביב שמח ובריא,

שנמלא אותו בחגיגות החיים,


שלכם,

צוות נודדת


253 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page