top of page

נפוליאון בצלחת סביצ'ה

עודכן: 18 בדצמ׳ 2019

מבנה מרשים של שלוש קומות, כמה קירות שמפרידות בינינו לבין נוף לים אינסופי, שקיעה ממרפסת של בית ואבנים שגילן לא ידוע, יש מקומות שנכנסים אליהם ומרגישים שנכנסנו ללולאת זמן, ושאנחנו מונחים לפתע במקום אחר.

כשנכנסנו לגלריה 12- מקום חדש בכיכר קדומים ביפו ככה הרגשנו.


מי שמכיר קצת את כיכר קדומים יודע שהמקום שופע בהיסטוריה וחפירות ארכאולוגיות, וחיפוש קצר בגוגל ייקח אותנו אחורה עד לימי נפוליאון, זה די מדהים לראות את המקום עכשיו בתוך גלריה עם ציורים של אמנים עכשוויים, חלונות קשתות שפונים לים, תקרות גבוהות, בזמן שאנחנו שותים אפרול ומנשנשים סביצ'ה פירות טרופי, מיקס מוצלח של עבר והווה.




אחד הדברים המרגשים במפגש עם מקום חדש הוא ההתאמה של קונספט האירוע למקום, לראות את המקום לפני שמלבישים עליו את חגיגיות האירוע.

המקומות שאנחנו אוהבים במיוחד אלו המקומות בהם מספיק האוכל הטעים והאנשים הלבביים כדי לייצר תחושה חמימה ורצון להתערבב, לקחת עוד כוס יין ולנשנש עוד משהו ולהרגיש את הזרימה הנעימה הזו של מפגש.

נחפש נקודה בחלל בה נוכל לייצר מפגש של אנשים סביב אוכל או משקה, אם אנחנו ליד הים ויש ערב עם בריזה נעימה נשמח ליהנות מבר בחוץ,



כשאנחנו מגיעים לחלל כזה אנחנו מנסים לעשות התאמה אופטימלית בין בחירת התפריט למקום בו התפריט יבוצע, בחלל אסתטי שמעלה יצירות אמנות נרצה להגיש בהתאמה אוכל מעוצב שישלים את החוויה של האורח באירוע,


נחשוב על המקום בו אנחנו נמצאים ונתאים את התפריט לחוויה המקומית של האורח ולא פחות חשוב... נדאג שיהיה ממש, אבל ממש טעים:- )




94 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page