top of page

ארוחת השישי המומלצת לאורחים מחו"ל

ביום שישי האחרון נודדת אירחה 30 אוצרים בינלאומיים שהגיעו לתל אביב לפעילות scouting במטרה למצוא את הגלריות הכי שוות בעיר.




להכין ארוחת שישי מסורתית לאנשים מברזיל, הולנד, לונדון וספרד זו משימה מאתגרת, ידענו שאם יש מכנה משותף אחד שקולע לקבוצה מגוונת של אנשים זו התחושה שהכינו להם ארוחת ערב שמסמלת בית, ומורכבת מהשראות קולינריות של המטבח הים תיכוני בשילוב מזרח ומערב.



אז הנה מקבץ ממה שהיה לנו בתפריט: מבחר סלטים מרוקאיים חריימה עם קרם פרש וחלות טטאקי סינטה עם פירה שושרים וסלט קנקון עם סליקוריניה ונענע.

היינו מעט אמיצים עם הבחירה להכין דג מרוקאי מתובל, נזהרנו עם החריף ובחרנו בקרם פרש כדי לתת טוויסט למנה, לצד החבירה בדג הלכנו על מנת בשר ותוספת קלאסיים, בכול תרבות מערבית מנה כזו נתפסת כמנה קלאסית, אם היא עשויה היטב, זו בהחלט מנה מנצחת.




האירוח המושלם היה בבית ביפו, שהיה בדיוק החלל האינטימי שרצינו לערב כזה, עבור ארוחת שישי, חלל מספיק גדול כדי שקבוצה של אנשים ירגישו בו נוח ועם זאת חלל אינטימי שאתה יכול ליהנות מהקרבה של האנשים סביב השולחן.



עיצוב השולחן היה בהשראות הצמחייה המקומית שמקיפה אותנו ורצתה לחזק את תחושת החמימות ששאפנו להעניק לאורחי הערב, מדהים איך אלמנט פשוט יחסית כמו דלעות כתומות יכול להוסיף לשולחן,

אז בפעם הבאה שמגיעים אליכם אורחים לשולחן, לא משנה אם הם מקומיים או לא, השאלה הראשונה שכדאי שתשאלו את עצמכם היא- מה אתם רוצים ליצור סביב השולחן, איזו אווירה ומה אתם רוצים שאורחים שלכם יחוו בערב כזה בביתכם ואז בחרו את העיצוב שיחזק את האווירה שאתם שואפים ליצור.


עבורנו בכול אופן זה היה מסוג האירועים שמזכיר לנו למה אנחנו אוהבים כל כך את מה שאנחנו עושים,

שבת שלום:- )

42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page