top of page

אחד ביפו, אחד שלא ואחד שהוא בשורה!

עודכן: 6 באפר׳ 2022

הרבה פעמים אתם פונים אלינו ומבקשים למצוא את המקום הבא, מקום שהוא לא בהכרח מיועד לאירועים אבל עם החשיבה הנכונה- הוא זה שייתן את המענה לאירוע שלכם. חשוב לנו להיות קשובים לכם ולכן אחת לכמה זמן אנחנו מפרסמים כאן לוקיישנים חדשים שליקטנו, את חלקם אתם מכירים אבל לא מכירים אותם מהפריזמה של האירועים ואת חלקם אתם לא מכירים בכלל ואנחנו שמחים להוציא אותם מהארון:-)


אז מוכנים? מצעד הלוקיישנים מתחיל!

אל תפספסו את הדובדבן שבסוף.

קן הקוקיה - יפו כלבו לתרבות, אמנות וקולינריה, עם חצר יין מקומי וגג היסטרי, זה מה שמצלצל לכם בראש כשחושבים על קן הקוקיה, אז עכשיו דמיינו את המקום הזה עם האירוע הפרטי שלכם:) עד 120 אורחים תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה בלב שוק הפשפשים, עם הוייב הכי לוקאלי שיש.



חדר משלי- רמה"ש אתם מחפשים חלל לאירוע שלכם והכל מרגיש לכם קצת אותו דבר, מינימליסטי ונקי או אקלקטי וצבעוני, לפעמים נדמה לכם שראיתם כבר הכל. אז תכירו את חדר משלי, בהחלט לא עוד חלל לאירועים. חלל תעשייתי מעוצב באוירת לופט קוסמופוליטי, עם חצר מגניבה שמובילה אל הלופט הגדוש באמנות ובאוספי וינטג’ מקוריים. לא תאבדו עניין לרגע ובעיקר תרגישו בטיים זון אחר. מושלם לאירועים עסקיים!


לחלל הבא עדיין אין שם. אנחנו עוד חושבים על שם... אבל יש תמונה לפני הריהוט שעתיד להיכנס. נוכל לספר שממש בקרוב יארחו כאן ארוחות ערב. מאוד אקסקלוסיביות. בינתיים, הצצה למסדרון שמוביל לחלל.


עד לפעם הבאה:-)


צוות נודדת,



563 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page