top of page

בידוד באביב בשיטת קון מארי- הדרך השמחה לשרוד את התקופה הקרובה.

עודכן: 12 במרץ 2020

כמו שזה נראה כרגע, בקרוב מאוד כולנו ניכנס לבידוד: שבועיים בהם ניאלץ להסתגר בבית כדי למנוע את הנגיף המשוכלל בעל כתר המלכות שעושה את דרכו אלינו. (אימאל'ה ואבאל'ה).


אז כדי להקליל את המצב המאיים ניסינו לחשוב על דרכים מעולות להעביר את הבידוד הקרב עלינו בחדוות היצירה והעשייה! (hip hip horay) ואז זה היכה בנו... זה הזמן המושלם לעשות בבית קון מארי!

{לאלו ששמעו את זה עכשיו בסינית מצורף תרגום קצר: קון מארי זו שיטת הארגון של המאסטרית בתחומה מארי קונדו הידועה כשיטת קון-מארי, והיא מורכבת מאיסוף כל חפציו של אדם, קטגוריה אחת בכל פעם, ולאחר מכן מיונם ושמירת רק אותם דברים שעושים לנו "שמחה בלב"}


ומה עושה לנו שמחה בלב אם לא להישאר בבית (בכפייה) ולקבל זמן (בתשלום) לטיול בחנויות דיגטליות לרענון הבית באביב?!

כי אם אנחנו לא טסים בחג הקרוב לחו"ל והקיץ גם לוטה בערפל.... נראה שיש לנו מעט תקציב עודף, לא ככה?


ליקטנו עבורכם שלושה עסקים שאנחנו מאוד אוהבים לבקר בהם ומדי פעם מרעננים את עצמנו עם מוצרים שלהם, כולם מציעים גודיז לבית ולא פחות חשוב- עושים משלוחים עד הבית, פרט חשוב בימים אלו, כי מי יודע מתי הבידוד יגיע אלינו...


אחד המקומות המומלצים היא- חברת פלורליס איתם ביצענו שבוע תערוכה והצגת הקולקצה החדשה, היה שבוע מכירות מוצלח וגם התחדשנו על הדרך בכלים מעוצבים לשולחנות האביב של נודדת, מוזמנים להתרשם.

מה אתם יכולים למצוא שם? מה לא... ספות, מנורות קריאה לסלון, שולחנות קפה, מזנונים, כלי בית, אקססוריז והכול בטוב טעם מרענן שלא תמצאו בשום מקום אחר:) ללקט ולהתרשם כאן


מה אנחנו עשינו שם?

פרסנו את שולחן הכיבודים שלנו במשך שבוע שלם בו פלורליס אירחה במתחם מוזמנים קניינים שבאו לבחור ריהוט לחנויות השונות, לצד הקניות הם הוזמנו לעצור לאתנחתא בשולחן הנודדת שהיה מלא בגבינות מעולות, קרודיטה, לחמים, מרק, זיתים מתובלים, עוגות ופירות לצד שתייה חמה.

ללא ספק חוויית הקנייה המושלמת ללקוח.


העסק הבא שנרצה להמליץ לכם עליו עונה על תחום הריחות, הקרמים והאווירה, אנחנו משתמשים בריחות האלו גם בחללי האירוח שלנו, אי אפשר לפספס את הריח הנעים שמיד עושה תחושה נינוחה ונותן לאורחים תחושה שחשבנו על הפרטים הקטנים...

עם כזו הקדמה שמחים להכיר לכם את Zielinski & Roze חנות בישום עם ריחות ייחודיים ורוקחות מוקפדת של ריחות שיפתחו לכם את הצ'אקרות.

מה הריח המועדף עלינו? יסמין, תפוז, וניל כמובן... מדובר בהתמכרות קשה!

מה תוכלו למצוא שם? קרמים, בשמים, סבונים, מפיצי ריח לבית, מוצרי טיפוח לפנים והכול בריחות נדירים.

חוץ מלהפיץ את הריח הנעים בבית ובחללי האירועים שלנו אנחנו אוהבים לתת אותם כמתנה ללקוחות אהובים לפני החג, בתוספת של עוד הרבה גודיז אחרים.


החנות האחרונה שנמליץ עליה בתקווה שנשאר לכם תקציב אחרי טיול הרכישות שארגנו לכם זה מקום בשם Fine Lab, עוד סיבה להגיע לנוהה צדק בימים שטופי השמש האלו. קודם כול מדובר בחנות שממוקמת בנווה צדק- שכונה שתמיד מעוררת בנו השראה ומעבר לזה כדאי שנזהיר אתכם: מהרגע שתיכנסו לחנות אתם תבינו שכול מה שאתם נוגעים בו הוא בעל פוטנציאל גבוה לפריט שתקחו אתכם הביתה. ראו הוזהרתם.


מה תמצאו שם? ריהוט לבית, לגינה, מצעים מבדים איכותיים (שיאריכו את הזמן שלכם במיטה),כלי בית, שטיחים, תאורה והכול כאילו נבחר בפינצטה, כיף לשטוף את העיניים במעקב אחריהם בעמוד האינסטגרם.


מה אנחנו אוהבים שם במיוחד? את אופציות ריהוט ההושבה שלהם שיוצר אווירה קלילה בבית ומאווררת, שימוש בחומרים טבעיים ברובם וביצוע מהודק. שבזי 38 תל אביב, למקרה שתהיתם.


אז אם אתם בבידוד כרגע (וגם אם לא), מקווים שהצלחנו להסיח את דעתכם בקצת השראה וכיווני עיצוב חדשים לבית,


כול שנותר לנו הוא לסיים בברכת אביב שמח, מלא התחדשות והכי חשוב בריאות!


87 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page