top of page

גם וגם: קולינריה ומקומות בילוי בעיר שעושים את שניהם, מי אתם?

עודכן: 30 באוק׳ 2021

בראנץ'- ארוחת בוקר שתופרת לנו גם את הבוקר וגם את הצהרים, וולט- שירות שסוגר לנו גם את המשלוח וגם את המקום הטעים, פיקניק- גם בילוי בפינה המדויקת שלנו בעיר וגם אוכל טעים שהולך אתנו לאיזה פארק שאנחנו רוצים בעיר. אנחנו חיים בעיר וככאלו, אנחנו רוצים הרבה פעמים את הגם וגם, מבינים שהדרך הכי טובה להימנע מתחושת Fomo תמידית היא פשוט בלהיות בשניהם. כי בעצם למה צריך לבחור כשאפשר גם וגם? ליקטנו עבורכם את שילובי ההנאות מהפריזמה שלנו, העסקים שנותנים לנו תחושה שאנחנו תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון, אלו שיודעים לתת לנו מענה על יותר מצורך אחד בו זמנית! מתחילים...


אנחנו ללא ספק נוגעים בדבר הכי חם שקיים כרגע בעיר, אולי בגלל המסתוריות שאפפה אותו תקופה, אולי בזכות הפורפליי המקדים עם "עיר ללא בית" שאיגדה אסופה של אנשים מעניינים בעיר סביב המותג, הסוהו האוס עונה על הגם וגם באופן המושלם, מצליח לחבר את המושג business and pleasure בצורה האלגנטית ביותר עם עיצוב רטרו היסטרי, אדריכלות חכמה וחתיכות אומנות מקומית שמקשטות את החלל. שילוב מעניין ומאוזן בין אווירת בית מלון אקסקלוסיבי לבית עם תוכן איכותי.

יום עבודה בסוהו מרגיש כמו בילוי לכל דבר ולוקח את חוויית העבודה למקום אחר לגמרי, היינו מצרפים תמונה אבל חלק ממדיניות המקום היא לא לאפשר לצלם בתוכה, פרטיות יפה שמכבדת את השוהים בתוכה. נסתפק בתמונה מתוך ארוע פיקניק שהפקנו במסגרת cities without houses שהתקיים בפארק המסילה.



באמצע רחוב סואן שלרוב מלא בתנועה, הרצל 16 מציע אסקפיזם ירוק לתוך חצר קסומה. הוא גם וגם מכל כך הרבה בחינות... גם נמצא בלב העיר וגם שקט, גם עונה על צורך הבוקר שלנו וגם על ארוחת צהרים, גם פגישות עבודה וגם לא... הרצל 16 הוא פשוט שילוב טוב בין הקפה של הבוקר לצלילה לתוך פגישות ועבודה בחלל האורבני, אם תגיעו לפני השעה 12:00 תוכלו ליהנות מהפרעצל סלמון, לאבנה וסלק המוצלח, אם תגיעו אחרי תיהנו מהסלט סובה בשילוב טרטר סלמון, any way כל מה שתבחרו בתפריט יעבוד לכם בשעה הזו של היום, בעיקר בגלל הקלילות שהתפריט מציע.


קפה אדא חנינה, או "אדא", כמו שאוהבים לקרוא לו היפואים, גם בית קפה וגם בית קלייה, גם בשוק הפשפשים אבל גם ממש מרחק קצר ממרכז השוק, מלבד קפה פשוט מעולה תמצאו מאפים שימיסו לכם את החך העליון במתיקות מנצחת, לקחת או לשבת, זה בהחלט ה-מקום לשתות בו את קפה הבוקר שלכם.



עכשיו שחוזרים "לשגרה" אחרי החגים, זה בדיוק הזמן להכניס ללו"ז קפה מחוץ ליום העמוס ולבקר במקום אחד שממקסם לכם את החוויה, גם וגם!

אז מה הם מקומות שלכם בעיר? תשאירו לנו בתגובות! סקרנים!


באהבה,

מצוות נודדת,


365 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page