top of page

בקיץ הקרוב- באנגלו ונינה

עודכן: 6 באפר׳ 2022

הרבה זמן לא כתבנו לכם, ככה זה כשעסוקים, האירועים חזרו לשיא העונה ואנחנו בפנים, בחוץ, אבל הכי במקום אחד שאהוב עלינו במיוחד- בית אנגלו ונינה שביפו.

למי שלא מכיר, בית אנגלו ונינה היה למעשה הבנק הראשון בפלשתינה, שחזור המבנה המקורי מהתקופה העות'מנית נשמר וכך גם חלוקת החללים. המקום בנוי מחלל מרכזי גדול וחדרים קטנים בצדדיו. כל חלל מעוצב ומלא באופי וחשיבה עד לפרטים הקטנים של צבע הקיר, הריהוט והתאורה המתאימה. בית חלום.


הבית מזמין חגיגת אירועים עם מנעד מאוד רחב באופיים, מאחר והמקום יודע להכיל עד 80 איש, אופי האירועים שומר על אינטימיות וקרבה, סוג האירועים שמתארחים בבית נעים בין אירועים משפחתיים כמו חתונות בת\בר מצוות לאירועי חברה של הנהלות בכירות במשק.


אירועי חברה אוהבים במיוחד לבוא למקום כי הוא נותן מעטפת גם בפן הקולינרי וגם מענה כלוקיישן למסיבה שלא היתה מביישת אף קלאבר.



ובכלל... כחושבים על הקיץ הקרוב בחום יולי אוגוסט, כשאיום הקורונה חלף, אנחנו בעיקר מבינים שאירועים אנחנו רוצים בפנים. במזגן. בקור. חלל למפגש שייתן לנו מענה לכל קהל האורחים שלנו, גם לצעירים וגם למבוגרים, גם לישיבה סביב שולחן וגם לאירוע קוקטייל עם ישיבה אלטרנטיבית.


את זה אנגלו ונינה יודעים לעשות הכי טוב, להיות גם וגם. וה-גם הכי חשוב, זה שכל זה קורה עם המון המון סטייל וטעם טוב.



שיהיה לנו קיץ קר.

מצוות נודדת




649 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page