top of page

שלושה טיפים פרקטיים לעיצוב השולחן עם פרחי בר

עודכן: 18 בדצמ׳ 2019

תאשימו את סוף החורף או את העובדה שכול קמפיין שיווקי דוחף לכם את הולנטיין אבל זה רשמי ואפשר להגיד את זה בקול רם- סוף החורף נותן את אותותיו והפריחה בשיאה.

ואם כבר פריחה אז תרשו לנו לתת מקום אמתי למה שעושה אותנו שמחים ומלבלבים מבפנים-

פרחים, ולא סתם פרחים... פרחי בר!

אז מה לפרחי בר עם יכולות האירוח שלכם?

אחד הדברים שהופכים את השולחן לצבעוני וחגיגי זה פרחים.

תמיד אפשר ללכת לחנות להרכיב זר ולשלם הרבה מדי כסף... את זה כול עושים.

פעולה משתלמת יותר היא לעשות סיבוב בשכונה ולאסוף כל מיני פרחי בר צבעוניים ויפים- דרך מושלמת להביא את הטבע היישר אל השולחן הביתי שלנו.

נצלו את ההזדמנות לזמן איכות עם הילדים וקחו אותם אתכם למסע הקטיף.

(ואם אתם גרים במושב עם פרדס מהמם מול העיניים אז אין בכלל אין לכם תירוצים)


אחרי שאספנו את הפרחים שלנו, נשתמש בספוגים לפרחים- אלו הירוקים המוכרים - וננעץ בהם את מסת הפרחים שלנו בצורה מרושלת וטבעית, עם גבהים שונים ולא סימטריים במיוחד.

את הספוגים מומלץ להספיג במים לפחות לשעתיים, בכדי להבטיח שהפרחים לא יתייבשו לנו עד שיתחיל האירוע, ולשים אותם בכלי דקורטיבי מתאים, כמו קערה צבעונית, בין אם במרכז השולחן או בחלק אחר שלו.

אל תשימו את הפרחים בוואזה הענקית שקיבלתם במתנה מהדודה, אפילו שאתם רוצים לשמח אותה. כלים גבוהים הם מכשול. הם יוצרים חיץ בין האנשים ומפריעים לשיחות ולאוכל לזרום בטבעיות ובנוחות ונוחות חברים- זה מה שאנחנו רוצים ליצור בחוויית האירוח הביתי שלנו:-)

רעיון יצירתי נוסף, מרשים ומשתלם לא פחות, הוא שימוש בעציצים של צמחי תבלין, כמו נענע, זעתר, בזיליקום ואפילו פטרוזיליה. אפשר למצוא אותם בכל משתלה שכונתית ובמחיר ממש מצחיק.

העציצים מגיעים בקופסאות פלסטיק לא כל כך יפות, לכן נעטוף אותם בבד יוטה או אפילו בניירות פרגמנט לאפייה. אין לכם בד יוטה בבית? לא נורא. אפשר להניח את צמח התבלין, ללא כלי הפלסטיק, ישירות על מערום של מלח גס במרכז השולחן.




76 צפיות0 תגובות
bottom of page